Home » Process Communication » Process Communication in het bedrijfsleven

Process Communication in het bedrijfsleven

Vergroten van teameffectiviteit, efficiënt doelen behalen, persoonlijke ontwikkeling, medewerkerstevredenheid, professionaliteit, een veilige werkomgeving, vertrouwen, verminderen van stress en verzuim. Allemaal facetten die het succes van jouw organisatie bepalen. Hoe goed werk je met elkaar samen? Weet je de kwaliteiten in je organisatie te benutten en miscommunicatie en mismanagement te reduceren? Mensen zijn de grootste resources in je organisatie, hoe duurzaam ga je met hen om?  Hoe pas je verbindend en individueel leiderschap toe?

80% van de problemen in organisaties vinden hun oorsprong in miscommunicatie (Cegos, 2012). Met Process Communication vergroot je de effectiviteit in je organisatie met twee praktische instrumenten: communicatie en motivatie. Je leert individueel gedrag te observeren en verbetert de motivatie, energie en resultaten van jouw organisatie. Met direct resultaat. Elke dag.

Het Process Communication Model® wordt ingezet voor

  • Werving & selectie
  • Teamontwikkeling
  • Individuele coaching
  • Leiderschap
  • Cultuurverandering

Het resultaat

  • Succesvolle teams
  • Constructieve en doelgerichte communicatie
  • Meer inzicht in en begrip voor mensen die anders zijn dan jij en van ze leren
  • Minder miscommunicatie en misverstanden
  • Hogere klanttevredenheid
  • Minder stress
  • Gerichte interventies in probleemsituaties
  • Hogere medewerkerstevredenheid 
  • Meer energie, minder verzuim