Home » Agenda » Verdiepingstraining "Spreek de taal van je klant"

Verdiepingstraining "Spreek de taal van je klant"

Gesprek zonder stress

Je leert om te gaan hoe je grote conflicten of soms kleine irritaties in contact met anderen kunt ombuigen naar een effectief contactmoment.

 

Het klantgesprek

In het fysieke contactmoment heb je naast de woorden en toon ook gebaren, gezichtsuitdrukking en lichaamshouding.

Je krijgt de tools om hierop aan te sluiten in jouw adviesgesprek.

 

Aan het eind van de training:

  • Kun je oordeelloos blijven tijdens je gesprekken
  • Heb je inzicht in jouw communicatievoorkeuren
  • Ben je een goede gesprekspartner doordat je aansluit bij de voorkeuren van de ander
  • Kun je luisteren naar hoe iemand iets zegt
  • Kun je miscommunicatie omzetten in effectief contact

 

Trainingsinformatie:

Duur: 2 dagen 9:30-16:30

Locatie: Igluu te Eindhoven

Deelnemers: tussen de 4-8

 

Edwin van Riel is een geaccrediteerde trainer in het Process Communication Model. Naast trainer is hij als operationeel manager verantwoordelijk voor een eenheid van 250 ft in een callcenter omgeving.